Op zaterdag 17 juni 2017 hadden we de eer om in het samenzijn van een groot gedeelte van ons team een nieuw logo en huisstijl te mogen onthullen. Het oogt een beetje beestig maar toch vriendelijk, net zoals FarmFun is. Een nieuw logo en huisstijl was aangewezen vermits we ons meer dan ooit richten op de zakelijke markt: Farmtastische activiteiten voor een sterker kuddegevoel. Het is een van de eerste stappen van een nieuw branding-traject. De website volgt later deze zomer.

Binnen FarmFun onderscheiden we voortaan drie belangrijke pijlers:

…maar altijd binnen het merkthema “Beestig beleven, amuseren en voluit smijten”

Tegelijkertijd werd ons nieuwste teambuilding programma de “Farm Challenge” geïntroduceerd bij onze medewerkers. Dat komt onder de pijler “FarmFun for Business” naast de “Farm Trophy”. Het zijn vooral doe-opdrachten terwijl de Trophy zowel denk- als doe opdrachten zijn. Ideaal voor bedrijven met vooral operationele mensen, de doeners zeg maar.

Bovendien werd een gebruiksvriendelijke FarmFun-app voorgesteld om deelnemers heel vlot de foto’s van het event te bezorgen. Het FarmFun team vond het alvast top!

FarmFun is helemaal klaar om de bedrijven te ontvangen voor een beestig leuke teambuilding! In het verleden mochten we al een heel aantal klinkende namen op onze farm verwelkomen: Ikea, Child Focus, Politie, Unizo, Belfius, KBC, H.Essers, Mathieu Gijbels, en Scania.

We kijken al uit om gewaardeerde bedrijven van een straal van 80-100 Km rond Bocholt een beestig leuke dag te mogen laten ervaren op onze boerderij!

Meer info? Bel gerust: Patrick (0478764521 of mail patrick@farmfun.be) of Caroline (0474467087, via mail op caroline@farmfun.be).