Sla een nieuwe weg in en maak impact op anderen

De wereld is permanent in verandering. En de veranderingen volgen elkaar sneller op dan ooit. Morgen zal niet meer zijn zoals gisteren was. Dat is zowat het enige waar we vandaag zeker van kunnen zijn. Daarom is het goed te focussen op de consument, op de belangrijkste trends en de onderliggende wensen en noden. Hoe ga jij daar op jouw boerenbedrijf mee om?

De wereld vandaag en morgen

Authenticiteit vs digitalisering

Kwalitatieve producten zijn steeds een solide basis geweest voor succes, maar leken de afgelopen jaren wat overschaduwd te worden door een snel evoluerende digitale wereld. Toch focussen consumenten nu meer dan vroeger op belevingswaarde van een goed product. Consumenten kiezen voor authenticiteit, originaliteit, transparantie en eerlijkheid.

Emloyer branding

Ondernemers ervaren een aangroeiende krapte op de arbeidsmarkt. Meer dan ooit zijn ondernemingen op zoek naar geschikt talent. Het zal er dus op aan komen om als bedrijf alles uit de kast te halen om de juiste profielen te vinden, te binden en te boeien. Een teambuilding is hierbij van levensbelang.

Consumenten zoeken persoonlijkheid

Klanten zoeken meer en meer het verhaal achter een product op, en ook het persoonlijk gastheerschap wordt steeds meer gewaardeerd. Inzetten op beleving, streekproducten in de brede zin en lokale producenten krijgen meer en meer het vertrouwen van de consument. Onze kleinschaligheid hoeft geen nadeel te zijn, in tegendeel.

De landbouw als hefboom

Als landbouwsector hebben we veel concurrentie van de wereldmarkt, maar lokaal hebben we nog enorm veel potentieel om ons helder en duidelijk te onderscheiden in de eventsector. Met een duidelijk verhaal in combinatie met een beproefde marketingstrategie laten we alle concurrenten achter ons.

Fiscaliteit

De crisis ligt achter ons en de bedrijven beginnen weer te floreren en te groeien. Ze maken winst en willen deze goed besteden. Er worden aanzienlijke budgetten begroot om medewerkers te belonen voor hun inzet. Bovendien is deze weer fiscaal aftrekbaar.

“Vrijetijdseconomie is de snelst groeiende sector ter wereld”

Missie

Het is onze missie om teams te helpen op een beestig leuke manier een sterker kuddegevoel te creëren zodat ze beter Koe-nnecteren, Koe-mmuniceren en Koe-coonen.

Visie

Door het organiseren van laagdrempelige activiteiten, begeleid door enthousiaste medewerkers, geven we onze bezoekers een moment vol beleving, met veel afwisseling, waarbij iedereen zich betrokken voelt. En dit in een ongedwongen kader dat natuurlijk aanvoelt.

FarmFun wil de norm van “zich amuseren” verleggen en positief bijdragen aan de sfeer en productiviteit van teams.

FarmFun heeft zichzelf tot doel gesteld voor klanten, leveranciers, medewerkers en partners een professionele, eerlijke en betrouwbare partner te zijn, gedreven door een groot kwaliteitsbesef en gefocust op de hoogste klanttevredenheid.

Onze waarden

  • Fun en beleving
  • klantgerichtheid, vriendelijkheid
  • Inzet en verantwoordelijkheid
  • Open communicatie
  • Vernieuwen en verbeteren
  • Positieve ingesteldheid
  • Winst en groei, ook voor onze partners, leveranciers én klanten
  • Respect voor elkaar, klanten en materialen
  • Veiligheid
  • Duidelijkheid

Onze strategische pijlers

  • De FarmFun familie
  • Blije klanten
  • Innovatie
  • Visibiliteit
  • Efficiëntie en groei

Wil jij ook je leven  zelf in handen nemen en een nieuwe weg in slaan?

Je uitbreidingsplannen zijn opgeborgen maar wil toch groeien? Of je wil diversifiëren en een inkomen buiten de landbouw genereren? Je wil de landbouw op een breder vlak promoten? Of je mist het contact met mensen rondom je?

Wellicht is er minstens één belangrijke reden waarom je naar deze pagina bent gekomen. Als geld de belangrijkste reden is raden we je aan om hier verder geen tijd in te verliezen. Het financiële is een positieve bijkomstigheid, maar de belangrijkste reden om met een FarmFun boerderij te beginnen, moet passie zijn. Drijfkracht om impact te maken op anderen. Burgers eens heel positief van hun melk te brengen. De landbouw positief in het daglicht stellen.

Wij van FarmFun kunnen je daarbij helpen.

Er is al een behoorlijke weg af gelegd en momenteel hebben we een concept klaar dat werkt:

  • Een gouden formule met aantrekkelijke spellen
  • Een wauw-ervaring voor een authentieke klantenbeleving
  • Een bewezen multi-marketing aanpak die door professionals als voorbeeld genomen wordt
  • Een unieke branding, jonge en frisse uitstraling
  • Onderscheidend aanbod
  • Een gewaardeerde naamsbekendheid met intellectueel kapitaal
  • Sterk groeiende markt met enorm potentieel
  • Volledig uitgewerkte procedures en strategieën
  • Een groeiplan
  • Kaizen filosofie (steeds streven naar beter)
  • Plezierige werkomgeving
  • Toegankelijk product
  • Levensvatbare sector en winstmodel met relatief matige investeringen

Mogelijks is dit ook op jouw bedrijf te implementeren.

Onze partners…

  • hebben een proper en verzorgd melkveebedrijf
  • zijn sociaal aangelegd en komen spontaan over
  • zijn steeds vriendelijk en klantegericht
  • hebben passie en drijfkracht
  • zijn bereid om met medewerkers te werken
  • denken in mogelijkheden
  • zijn bereid te investeren
  • willen hun bedrijf open stellen
  • dragen FarmFun naar buiten
  • voelen zich betrokken en denken mee
  • zijn flexibel
  • hebben geen andere neventak
  • zijn TOP!

Meer leesvoer…

Lees hier verder

Laat van je horen

Neem gerust contact op

Wil je meer te weten komen om een FarmFun boerderij te worden? De bal ligt in jouw kamp!

Gratis eBook

7 tips voor een geslaagd teamevenement

Laat je e-mailadres achter en ontvang ons gratis eBook: 7 tips voor een geslaagd teamevenement