Verlof Kick-Off 2018 was farmidabel!

Zolang ben je te laat voor de Verlof Kick-Off

Logo Verlof Kick_Off

Durf jij met je Koe-llega’s je bedrijf of organisatie te meten met anderen?

De Verlof Kick-Off is het beestigste event waarbij je teambuilding, netwerken, personeelsfeest, zomer BBQ en verlof inzetten combineert zonder dat iemand binnen het bedrijf zich zorgen moet maken over de organisatie. Bovendien meet je de teamspirit van jouw bedrijf met dat van anderen, en dat zorgt voor een extra boost! Beleef deze namiddag en avond aan voordeeltarief als je boekt voor 1 mei 2018. Check onze veelgestelde vragen over de Verlof Kick-Off.

Waarom moet je er bij zijn?

Koe-mmuniceren

Er zal nog lang nagepraat worden over deze deelname!

Koe-nnecteren

Verbind je medewerkers met elkaar en laat ze elkaar beter leren kennen. Een leuke sfeer onder de collega’s bevordert de sfeer op de werkvloer.

Koe-coonen

Je hoeft zelf geen teamdag of bedrijfsfeest in elkaar te boksen. Wij regelen dat allemaal voor jou!

Koe-llega’s

De Verlof Kick-Off geeft de bedrijven de mogelijkheid zich te tonen aan de buitenwereld als een aantrekkelijke werkgever.

Iedereen kan meedoen

We maken de incentives zo dat ze geschikt zijn voor zowel handige Harry’s als voor bollebozen. Sportief of niet. Het aantal teamleden bepaalt de intensiteit.

Netwerken

Het informele karakter is een unieke gelegenheid om je collega’s, freelancers, klanten, prospects, leveranciers en kameraden te ontmoeten en beter te leren kennen.

Budget- vriendelijk

De Verlof Kick-Off is een beestig event dat past in ieders budget. Je kan al deelnemen voor een beperkt budget per persoon.

Uniek kader

Het feestje gaat door op de boerderij, in een heavy decor. Dat had je nog niet eerder meegemaakt.

Funfactor
Netwerken
Budgetvriendelijk
Actie

Geschikt voor elk team

Totaalbeleving
Organisaties zoeken naar onvergetelijke oplossingen om hun collega’s te bedanken voor hun inzet. De Verlof Kick-Off geeft je die totaalbeleving.

Teambuilding
Korte challenges worden in competitieverband gespeeld in teams van 8 tot 10 leden. Er wordt gezorgd voor veel afwisseling in de opdrachten en je hoeft geen topconditie te hebben om deel te nemen!

Food en drinks
Good Food is Good Mood. Er wordt gezorgd voor een uitgebreide en verzorgde BBQ. Ook de supporters kunnen mee eten. Liever iets anders? No problem! Er zal ook een frietkraam staan.

Uniek kader
De ongedwongen sfeer van een echte koeienboerderij in combinatie met heavy tenten en meubilair maakt van dit event een belevenis!

Entertainment
De after-party wordt een beestig feestje met optreden van Domino! Wedden dat je niet stil kan blijven staan?

Randanimatie
Onze partners zullen zorgen voor randanimatie zoals een dunk tank, Brugge kaas proevertjes, fruit snacks en de trofees die live gemaakt worden uit een boomstam.

Beleef een farmtastische dag in een unieke sfeer aan een kost waarvoor je het zelf niet kan organiseren. Breng gerust je supporters mee! Want samen maken we er een onvergetelijk feestje van!

Iets niet duidelijk? Check onze veelgestelde vragen of neem contact op.

What’s in it for me?

  • Interne en externe relaties opbouwen
  • Team motiveren targets te realiseren
  • Medewerkers bedanken voor hun trouwe dienst of uitzonderlijke prestaties
  • Je naambekendheid vergroten

Agenda

Vrijdag 29 juni 2018

  • 15.00 uur aanmelden deelnemers en supporters
  • 16.00 uur start bedrijven challenge
  • 19.30 uur BBQ en rand animatie
  • 21.00 uur prijsuitreiking
  • 21.30 uur after-party
  • 01.00 uur einde

Tarieven (ex BTW)

  • Tickets: € 65 pp

Ticket after party inbegrepen!

  • Luxe BBQ: € 30
  • Voorverkoop ticket after party voor de supporters: € 8 pp

Onze partners

Mini Store Beliën Lommel levert 4 mooie Mini’s voor een beestig leuke challenge

Verlof Kick-Off

Made In zorgt voor de nodige media aandacht vooraf en ook achteraf met een foto reportage

Verlof Kick-Off

Brugge Kazen: Ieder zijn smaak. Maar herken je ook de smaken? Leuke randanimatie!

TWP (de waterdokter en leverancier van water op uw kantoor) komt met een leuke dunktank. Wie neemt plaats op het stoeltje?

Stihl brengt een “carver” mee en een boomstam. Dit is een spectaculaire kunstenaar die de trofees van de dag live carft op het event!

Deze leverancier van gezondheid op het werk én logo fruit zal voor de nodige energie zorgen

Locatie

FarmFun, Jennenstraat 28, 3950 Bocholt. Contactpersoon: Patrick Weltjens (+32478764521)

Kuddegevoel versterken?

Zorg dat je er bij bent!

Volg onze Facebookpagina en blijf op de hoogte van alle verdere ontwikkelingen!

Gratis eBook

7 tips voor een geslaagd teamevenement

Laat je e-mailadres achter en ontvang ons gratis eBook: 7 tips voor een geslaagd teamevenement