Gun je koeien vermakelijk entertainment

Ken je FarmFun? Wij zijn een franchiseketen van melkveebedrijven die gespecialiseerd zijn in Funbelievable Friends creëren. Op meerdere mooi verzorgde melkveebedrijven ontvangen we medewerkers van bedrijven, organisaties en overheden voor een professionele teambuilding vol uitdagende en verbindende denk- en doeopdrachten. Daarnaast verwelkomen we vriendengroepen voor een originele vrijgezellenactiviteit. De deelnemers worden Funbelievable Friends en beleven hilarische momenten onder het goedkeurende oog van onze koeien, die zich kostelijk vermaken met al dat entertainment.

Maak kennis met Patrick en Caroline

Het zaadje van FarmFun werd in 2013 geplant op de boerderij van Patrick Weltjens en Caroline Van Dijck in Bocholt (BE). Ze stampten loeileuke belevenisprogramma's uit hun weidegrond en krijgen al jaren bedrijven, vrijgezellen- en vriendengroepen over de stalvloer. Het is hun droom om het beproefde concept waar ze dagelijks met veel toewijding aan werken te kunnen uitrollen en zoveel mogelijk mensen van kunnen laten mee genieten.

"Vrijetijdseconomie is de snelst groeiende sector ter wereld"

De Wereld vandaag en morgen

De wereld is permanent in verandering. En de veranderingen volgen elkaar sneller op dan ooit. Morgen zal niet meer zijn zoals gisteren was. Dat is zowat het enige waar we vandaag zeker van kunnen zijn. Daarom is het goed te focussen op de consument, op de belangrijkste trends en de onderliggende wensen en noden. Hoe ga jij daar op jouw boerenbedrijf mee om?

Trend 1: Autenticiteit vs digitalisering

Kwalitatieve producten zijn steeds een solide basis geweest voor succes, maar leken de afgelopen jaren wat overschaduwd te worden door een snel evoluerende digitale wereld. Toch focussen consumenten nu meer dan vroeger op belevingswaarde van een goed product. Consumenten kiezen voor authenticiteit, originaliteit, transparantie en eerlijkheid.

Trend 2: De kracht van Employer branding

Crisis of niet, ondernemers ervaren een aangroeiende krapte op de arbeidsmarkt. Meer dan ooit zijn ondernemingen op zoek naar geschikt talent. Het zal er dus op aan komen om als bedrijf alles uit de kast te halen om de juiste profielen te vinden, te binden en te boeien. Een teambuilding is hierbij van levensbelang.

Trend 3: De zoektocht naar persoonlijkheid

Klanten zoeken meer en meer het verhaal achter een product op, en ook het persoonlijk gastheerschap wordt steeds meer gewaardeerd. Inzetten op beleving, streekproducten in de brede zin en lokale producenten krijgen meer en meer het vertrouwen van de consument. Onze kleinschaligheid hoeft geen nadeel te zijn, in tegendeel.

Trend 4: Onze landbouwsector als hefboom

Als landbouwsector hebben we veel concurrentie van de wereldmarkt, maar lokaal hebben we nog enorm veel potentieel om ons helder en duidelijk te onderscheiden in de eventsector. Met een duidelijk verhaal in combinatie met een beproefde marketingstrategie laten we alle concurrenten achter ons.

Trend 5: Fiscale optimalisatie

Er worden door bedrijven aanzienlijke budgetten begroot om medewerkers te belonen voor hun inzet.  Bovendien is deze weer fiscaal aftrekbaar.

Wil jij een nieuwe weg inslaan en mensen een farmtastische tijd bezorgen?

Hoe zou het zijn om FarmFun-boerin te zijn?

Je uitbreidingsplannen zijn opgeborgen maar je wil toch groeien? Je wil de landbouw op een breder vlak promoten? Of je mist het contact met mensen rondom je? Een van de FarmFun-grondleggers, Caroline, legt uit waar je je aan kan verwachten als je in (melk)zee gaat met FarmFun.  

FarmFun boerin

Waar krijg jij energie van? 

Ga eens terug naar je kindertijd. Waar was jij het liefst mee bezig? Is je huidige situatie een échte keuze geweest die je bewust gemaakt hebt? Of is het eerder een gevolg van…? Krijg je energie van je koeien en het werk op de boerderij? Of van een groepje kinderen die je boerderij bezoeken? Of van administratie? Of … Als jij een echt mensen mens bent, ligt jouw toekomst misschien wel echt bij die mensen.

Farmtastische activiteiten voor een sterker kuddegevoel

210930-FARMFUN MERCHTEM-LOW RES-ILLIASTEIRLINCK-72

De farmbitie: boer en burger dichter bijeen brengen

Het financiële is een positieve bijkomstigheid, maar de belangrijkste reden om met een FarmFun boerderij te beginnen, moet passie zijn. Drijfkracht om impact te maken op anderen. Burgers eens heel positief van hun melk te brengen. De landbouw positief in het daglicht stellen. Goesting om het heft in eigen handen te nemen en met volle energie een nieuwe uitdaging aan te nemen.

Word-ook-een-Funbelievable-Farmer

FarmFun ontzorgt

Het grote voordeel van een FarmFun-franchisenemer zijn? Je hoeft je niets aan te trekken van marketing, administratie of de uitwerking van een aanbod. Wij zorgen voor alles. Zo kun jij je voluit smijten en je tijd besteden aan het leuke werk: mensen een farmtastische tijd bezorgen.

FarmFun staat je bij tijdens de rit 

Er is al een behoorlijke weg af gelegd en momenteel hebben we een concept klaar dat werkt. Ondertussen is dit concept al uitgerold in elke Vlaamse provincie. Zo moet je vandaag in Vlaanderen nooit langer dan 45 minuten rijden om een FarmFun te vinden.

Benieuwd naar het volledige concept en filosofie? We lichten al een tip van de (sl)uier.

  • Een gouden formule met aantrekkelijke spellen
  • Een wauw-ervaring voor een authentieke klantenbeleving
  • Een bewezen multi-marketing aanpak die door professionals als voorbeeld genomen wordt
  • Een unieke branding, jonge en frisse uitstraling
  • Onderscheidend aanbod
  • Een gewaardeerde naamsbekendheid met intellectueel kapitaal
  • Sterk groeiende markt met enorm potentieel
  • Volledig uitgewerkte procedures en strategieën
  • Een groeiplan
  • Kaizen filosofie (steeds streven naar beter)
  • Plezierige werkomgeving
  • Toegankelijk product
  • Minimale administratie
  • Levensvatbare sector en winstmodel met relatief matige investeringen
  • Mogelijks is dit ook op jouw bedrijf te implementeren.
     

Lees hoe Gitte het eerste jaar samenwerking ervaarde

Interview met Gitte

Er is nog plaats…

Wij bij FarmFun hebben de visie om op relatief korte termijn van enkele jaren ons concept uit te rollen over heel Vlaanderen en ook daarbuiten. Heb je zin om samen te werken en lig je niet te dicht bij een andere vestiging?

Stuur ons gerust een mail met je gegevens: wie ben je, wat doe je en vooral, waarom denk je dat jij de geknipte kandidaat bent voor zo’n samenwerking? Na ontvangst contacteren wij je om een afspraak te maken en eens bij je langs te komen. Zo leer je niet alleen ons kennen, maar ook de gehele visie achter FarmFun. Matchen we? Dan gaan we er samen voor.

Loei naar Chief Executive Farmer Patrick ;) via patrick@farmfun.be

Neem contact met ons op

Verzenden