FarmFun is een franchiseketen van vooraanstaande melkveebedrijven die als missie hebben de kloof tussen boer en burger te verkleinen en dit op een plezierige manier. Met een beperkt aantal teambuilding concepten voor bedrijven, vriendengroepen en verenigingen ontvangen we duizenden bezoekers per jaar over onze stalvoer en spelweides. FarmFun zoekt nog enkele enthousiaste melkveehouders om toe te treden tot het concept. Maar de plaatsen zijn beperkt en de selectie is kritisch. In dit nieuws item ontdek je of dit iets voor jou kan zijn.
Je uitbreidingsplannen zijn opgeborgen maar je wil toch groeien? Je wil de landbouw op een breder vlak promoten? Of je mist het contact met mensen rondom je? Je wil iets uit de grond stampen maar de marketing, administratie en uitwerking staat je wat in de weg? FarmFun heeft die weg al voor je afgelegd. Je hoeft het wiel dus niet meer opnieuw uit te vinden. Een van de FarmFun-grondleggers, Caroline, legt uit waar je je aan kan verwachten als je in (melk)zee gaat met FarmFun.
Bekijk hier het verhaal van Caroline
Ga eens terug naar je kindertijd. Waar was jij het liefst mee bezig? Is je huidige situatie een échte keuze geweest die je bewust gemaakt hebt? Of is het eerder een gevolg van…? Krijg je energie van je koeien en het werk op de boerderij? Of van een groepje kinderen die je boerderij bezoeken? Of van administratie? Of … Als jij een echt mensen mens bent, ligt jouw toekomst misschien wel echt bij die mensen.
We zouden zonder enige twijfel de stap opnieuw zetten - Funbelievable Farmer Gitte (FarmFun Essen)
De wereld rondom ons is permanent in verandering. Morgen zal niet meer zijn zoals het gisteren was. Als landbouwer weten we dat maar al te goed. Maar ook buiten onze sector gebeurt er vanalles waardoor het goed is te focussen op de consument, trends en onderliggende wensen en node
Vrijetijdseconomie is de snelst groeiende sector ter wereld
Kwalitatieve producten zijn steeds een solide basis geweest voor succes, maar leken de afgelopen jaren soms overschaduwd te worden in een snel evoluerende digitale wereld. Toch focussen consumenten nu meer dan vroeger op de belevingswaarde van een goed product. Consumenten kiezen voor authenticiteit, originaliteit, transparantie en eerlijkheid.
Ondernemers ervaren een krapte op de arbeidsmarkt. Meer dan ooit zijn ondernemingen op zoek naar geschikt talent. Employer branding is van essentieel belang om als bedrijf the war for talent te overwinnen. Het zal er dus op aankomen om alles uit de kast te halen om de juiste profielen de vinden, binden en boeien.
Als landbouwsector hebben we veel concurrentie van de wereldmarkt, maar lokaal hebben we nog enorm potentieel om ons helder en duidelijk te onderscheiden in de eventsector. Met een duidelijk verhaal in combinatie met een beproefde marketingstrategie, laten we alle concurrenten achter ons.
Klanten zoeken meer en meer het verhaal achter een product en ook het persoonlijk gastheerschap wordt steeds meer gewaardeerd. Lokale producenten krijgen meer en meer het vertrouwen van de consument. Onze kleinschaligheid hoeft geen nadeel te zijn, integendeel.